close

*留言來自百度Henry吧*

言如下
:

親愛的大家,我真的不明白。

人們不是應該保護自己的同胞嗎?

我們說著同樣的語言,吃同樣的食物,有著同樣的文化,

但我們在自己的國家裡表演,卻不受歡迎。

我們想做的只是透過表演和音樂來表達自己,

可是有這麼多的怨恨(厭惡),我們怎麼做得到呢?

你們有沒有發現一件有趣的事情,

我們在其它國家可以盡情表演而沒有任何的質疑(問題),除了我們的家鄉。

我離開了我在加拿大的朋友、家人和所有的一切,一個人回到亞洲追尋夢想

結果卻是,從2006起我在韓國出道之後,一直被歌迷討厭著。

你們想要我怎麼辦呢?

你覺得我或者我們每次上台都要被大家喊著「滾下去」的心情是什麼呢?

我試著對這些一笑置之已經很久了,但現在我無法再忍受了。

只是想讓你們知道…我們也有感覺(感情)

我會繼續盡我能力為大家帶來最好的演出,

不過今天我想讓大家知道我內心一些些的感受。

我快喘不過氣了。

                                                                               

不管怎樣...

琴弦們...

覓糖們...

謝謝你們

真的很謝謝你們

我希望你們都能瞭解我的感受。

 

原文如下:

Dear all, I really don't understand. Aren't people supposed to care and to protect what is their own? We speak the same language, eat the same food, have the same customs and yet we are not welcome in our own country to perform. All we want to do is to express ourselves through performing and music but how can we do this when there is so much hate? Don't you find it funny how we can perform in every other country without any problems except for our own home country? I left my friends, family, and everything else back in Canada to pursue a dream all alone here in Asia. As a result, I have been hated ever since I first debuted in Korea in 2006 from fans. What more do you want from me? How do you think I or we both feel every time we go up on stage knowing people will be screaming for us to get off? I've tried to laugh it off for far too long now and can't hold it in anymore. Just to let you know…we have feelings too. I will continue to work my hardest to bring the best performances for you all but today I'd just like to let you know a little about how I feel in the inside. I'm almost all out of breathe.
However...
qinxian men...
mitang men…
xiexie nimen
Thank you so much
I hope you all understand what I'm feeling.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
殘忍的人們,看看這篇留言吧
他們到底為什麼要承受這些痛苦,I can't understand.

Dear Henry and 周覓
We will stay in your side forever!
please keep going and don't feel sad
Taiwan E.L.F all love you and support you.
you have our love from Taiwan.

小亨利和周覓,許多年後讓我們一起微笑的感謝現在攻擊你們的人
因為這些攻擊你們的力量將會轉化成前進的動力,期待將來你們能變成閃閃發光的蝴蝶
也相信你們一定有這個能力可以做得到,Fighting!

arrow
arrow
    全站熱搜

    winnie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()